18 Haziran 2008 Çarşamba

Avea mağduru 2

(http://www.hukukcu.com/modules/newbbex/viewtopic.php?topic_id=2362&forum=6)
haberim yokken işten çıkıp tekrar girmişim..
Arkadaşlar çalıştığım türkiyenin 3. gsm operatörü haberimiz olmadan 1 yılını doldurmuş tüm elemanlarını 2007 sonunda işten çıkarıp 1 gün sonra işe almış.ben ise orada her güçlüğe rağmen 2.5 yılını doldurmuş bir elemanım.ve ben şu anda sanki orada 3 aydır çalışıyor gibi görünüyorum.yani işten ayrılsan 1 kuruş tazminatımı alamıyorum.bu konuda yasal yollara başvursam bir sonuç alır mıyım.ne yapmalıyım..yardımcı olur musunuz..

6 yorum:

isa kırtaş dedi ki...

VİZYON EGİTİM KURUMLARI LTD ŞİRKETİ OLARAK AKSU AVEA KURUMSAL HİZMETLERİ KURUMSAL SATIŞ GRUP LİDERİ TUFAN ŞAHİN DENİLEN ŞAHIS TARAFINDAN ÖYLE BİR DOLANDIRILDIKKİ ANLATAMAM.SAYFALARA SIĞMAZ.GRUP LİDERİ OLMAYI HAKETMEYEN BU ŞAHIS DEFALARCA ŞİRKET MÜDÜRLERİNE VARINCAYA DEĞİN SÖZLÜ VE YAZILI BAŞVURUMUZA RAĞMEN SORUNUMUZ YAKLAŞIK 1 AYDIR ÇÖZÜLMEDİ.KONUNUN ÖZÜ SUDUR.BİZE 6 ADET ŞİRKET HATTI VERDİLER.BU HATLARDAN BİRİNE ÇİFT HATLI DANDİK BİR TELEFON VERDİLER.BUNUN AYLIK ÜCRETİ 70.00YTL İDİ.SORUN OLDUĞUNDA KESİN DEĞİŞME GARANTİSİ VERDİLER.ANCAK İLK 10 GÜNDEN SONRA MARKASI BELİRSİZ UYDURUK TELEFON İŞ GÖRMEZ OLDU.DEĞİŞTİRECEĞİZ DİYE GÖTÜRDÜLER.1 AYDIR HALA GETİRMEDİLER.ŞİRKETİMİZİ MAĞDUR ETTİLER.BAĞLARBASI AKSU AVEA VE YENİBOSNADAKİ GENEL MERKEZLERİNE DEFALARCA SÖZLÜ VE YAZILI BAŞVURULARIMIZA RAĞMEN HALA ÇÖZÜLMÜŞ DEĞİL.SEVGİLİ VATANDAŞLARIM AMAN DİKKAT!AVEA MI YOK ŞİRKET HATTI MI SÜSLÜ LAFLARA BİZ KANDIK SİZ ASLA KANMAYIN.BİZİ DİNLERSENİZ AVEA KULLANMAYIN!!HERKESE AVEASIZ GÜNLER…..

timur dedi ki...

geçen ay avea sınırsız almıştım kullanmaya başladım hattımı ilk ay 64.00 tl geldi faturam yatırdım aradan 10 gün sonra (20-30-07-2009)arasında telefonumum görüşmeye kapatıldı bende araştırdım hattımın borcunu yeni yatırdım niye kapandı diye sonra avea bayiine gittim yan komşum bana hattı satan arkadaşa bilgileri bir girdi aman tanrım şaka gibi fatura borcum 3.563.53 tl demesinmi kaynar sular başımdan döküldü müşteri hizmetlerini aradım siz 10.000 dakikayı geçmişsiniz dedi bana ben de alırken uyarılmadımki bununla onbin dakika görüşülür geçersen ücretli diye ben konuştum ne bileyim şimdi bana müşteri hizmetleri 2-3 taksit yaparız ödersiniz diyor allah belalarını versin hepsi birer tuzak adilerin yaptığı ben yandım galiba siz yanmayın arkadaşlar dava mı açsam bilmiyorum eğer bir bilginiz varsa bu konuda ba yardımcı olurmusunuz. teşekkürlerrr timuralgan@hotmail.com

timur dedi ki...

geçen ay avea sınırsız almıştım kullanmaya başladım hattımı ilk ay 64.00 tl geldi faturam yatırdım aradan 10 gün sonra (20-30-07-2009)arasında telefonumum görüşmeye kapatıldı bende araştırdım hattımın borcunu yeni yatırdım niye kapandı diye sonra avea bayiine gittim yan komşum bana hattı satan arkadaşa bilgileri bir girdi aman tanrım şaka gibi fatura borcum 3.563.53 tl demesinmi kaynar sular başımdan döküldü müşteri hizmetlerini aradım siz 10.000 dakikayı geçmişsiniz dedi bana ben de alırken uyarılmadımki bununla onbin dakika görüşülür geçersen ücretli diye ben konuştum ne bileyim şimdi bana müşteri hizmetleri 2-3 taksit yaparız ödersiniz diyor allah belalarını versin hepsi birer tuzak adilerin yaptığı ben yandım galiba siz yanmayın arkadaşlar dava mı açsam bilmiyorum eğer bir bilginiz varsa bu konuda ba yardımcı olurmusunuz. teşekkürlerrr timuralgan@hotmail.com

emin kardas dedi ki...

nternet mobil abonelik sözleşmeleriyle "yüksek faturalar" ödetiyorlar. *Fatura ödemelerini geciktirdiğiniz ya da itiraz ettiğiniz takdirde, "internet bağlantısını" kapatan ilgili firmalar, 18 ya da 24 ay yapılan sözleşmelerin, "veri erişimine kapalı" dönemlerde de sabitlenmiş ücretlerin tamamını icraya koyuyorlar. Aman dikkat. * En çok şikayet aldığımız Turkcell , Avea ve Vodafone sözleşmlerini "derhal" fesh edebilirsiniz. TTKD yöneticilerinin açıklaması aynen şöyle: " Elektronik ortamda veri erişimi, üzülerek belirtmemiz gerekir ki bazı kötü niyetli satıcıların, tüketicileri aldatması nedeniyle pahalıya mal oluyor. Satıcı ve sağlayıcı firmalar, "sebepsiz zenginleşme " içine girerken, biz tüketiciler, aniden suratımızda yumruk gibi patlayan faturaları nasıl ödeyeceğimizi düşünüyoruz. Kapı kapı dolaşıp, " size ayda 30 - 40 TL'ye mobil internet izleteceğiz" diyenlere asla inanmayın. Ya "farkında olmadan " biz tüketiciler aylık veri girişini, sözleşme ile tespit edilen GB'dan daha fazla çekiyoruz, ya da bizlere bu hizmeti satan şirketlerin cihazları bozuk. TTKD'ye ulaşan şikayetlere göre,biz " Tüketici her zaman haklı" dır görüşüne katılıyoruz. Açıklamalarımızı da bu doğrultuda yapıyoruz. Fahiş faturalar geliyor ise, derhal bu sözleşmeleri fesih etmenin yolunu size izah edelim: Şöyle ki, 4077 sayılı TKHK ve Elektronik Haberleşme Kanunu bizlere bu hakkı veriyor. Hatta içlerinde " daha dürüst görünen " Vodafone sözleşmesine " Fesih maddesi " koymuş. Derhal, size sunacağımız örnek ihtarnameyi doldurarak, iadeli taahhütlü posta ile sözleşmeyi fesih ettiğinizi firmaya bildirin. Kabul etmedikleri taktirde TTKD hukuk servisi, sizegereken desteği sağlayacaktır.

emin kardas dedi ki...

( BOŞ dilekçe, kendi öykünüzü,
aldatılma şeklinizi özetle boş yere yazın..)


İadeli Taahhütlü posta yoluyla ihtarname

İhtar eden : ......................
Adresi : .....................

Muhatap : .................................. Sözleşme tarafı şirket
Adres : ..........................l

İhtarın
Konusu : ..( Telefon numarası)......... .............................................nolu telefon hattı üzerinden 3 G internet bağlantısı ile
ilgili GPRS-SMS abonelik paketi sözleşmesinin feshi, hat kapalı olduğu
halde haksız talep edilen faturaların iptali talebidir.

İzahı : Firmanın yetkili satıcısı ve elamanlarınız vasıtasıyla beni aldatarak bir abonelik sözleşmesi yaptınız.
Bu sözleşme ile,taahhütlerinize aykırı ödemeler çıkardığınız......................................
.......................................................................................................
..................................................................................
............................................................................. (Bu kısma nasıl aldatıldığınız yazınız.)
Ben bu “ haksız” faturaları reddediyorum.3 gün içinde “ düzeltilmesini” ve fazladan tahsil edilen paraların iadesini talep ediyorum.

SÖZLEŞMEYİ FESİH EDİYORUM
Diğer yandan ihtar konusu bu sözleşmeyi haksız ve tüketici aleyhine mağduriyet yarattığı “ ihtarname tarihi” itibariyle fesih ediyorum.
Hukuksal nedenler:
4077 sayılı TKHK'nun “ Abonelik Sözleşmeleri” ile ilgili
“ MADDE 11/A.” Ya göre, “ Her türlü abonelik sözleşmelerine taraf olan tüketiciler, isteklerini satıcıya yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerine tek taraflı son verebilirler.Satıcı tüketicinin aboneliğe son verme isteğini, yazılı bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içinde yerine getirmekle yükümlüdür.
……Satıcı, abone ücretinin geri kalan kısmını hiçbir kesinti yapmaksızın onbeş gün içinde iade etmekle yükümlüdür .” Demektedir. Bu hakkımı kullanıyorum.

2008 tarihli 5809 sayılı ELEKTRONİK HABERLEŞME KANUNU'nun 50 maddesine göre de “ Aboneler yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilir” denilmektedir. Ayrıca sözleşmemizin 7.2.1. maddesine göre “Abone, yazılı olarak bildirmek kaydıyla,iş bu sözleşmeyi her zaman feshetme hakkına sahiptir” şeklinde bir hüküm mevcuttur.

Subut Nedenler: sözleşme, faturalar, ödeme belgeleri, hatırlatma mektubu vs.tüm deliller

Sonuç ve talep: İş bu ihtar konusu “haksız, muzakere edilmemiş ” sözleşmeyi 4077 sayılı TKHK, EHK ve Sözleşmenin 7.2.1 maddesine dayanarak feshediyorum. Haksız faturaların da 3 gün içinde düzeltilmesini istiyorum. Aynı süre içinde fesih talebimi kabul etmediğiniz, haksız faturaları düzeltmediğiniz takdirde, başvuru yaptığım kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'nden sağladığım hukuksal destekle hakkınızda dava açacağımı ihtar ederim. (tarih koyun) ……/......../ 20..... İhtar eden : Adınız

emin kardas dedi ki...

( BOŞ dilekçe, kendi öykünüzü,
aldatılma şeklinizi özetle boş yere yazın..)


İadeli Taahhütlü posta yoluyla ihtarname

İhtar eden : ......................
Adresi : .....................

Muhatap : .................................. Sözleşme tarafı şirket
Adres : ..........................l

İhtarın
Konusu : ..( Telefon numarası)......... .............................................nolu telefon hattı üzerinden 3 G internet bağlantısı ile
ilgili GPRS-SMS abonelik paketi sözleşmesinin feshi, hat kapalı olduğu
halde haksız talep edilen faturaların iptali talebidir.

İzahı : Firmanın yetkili satıcısı ve elamanlarınız vasıtasıyla beni aldatarak bir abonelik sözleşmesi yaptınız.
Bu sözleşme ile,taahhütlerinize aykırı ödemeler çıkardığınız......................................
.......................................................................................................
..................................................................................
............................................................................. (Bu kısma nasıl aldatıldığınız yazınız.)
Ben bu “ haksız” faturaları reddediyorum.3 gün içinde “ düzeltilmesini” ve fazladan tahsil edilen paraların iadesini talep ediyorum.

SÖZLEŞMEYİ FESİH EDİYORUM
Diğer yandan ihtar konusu bu sözleşmeyi haksız ve tüketici aleyhine mağduriyet yarattığı “ ihtarname tarihi” itibariyle fesih ediyorum.
Hukuksal nedenler:
4077 sayılı TKHK'nun “ Abonelik Sözleşmeleri” ile ilgili
“ MADDE 11/A.” Ya göre, “ Her türlü abonelik sözleşmelerine taraf olan tüketiciler, isteklerini satıcıya yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerine tek taraflı son verebilirler.Satıcı tüketicinin aboneliğe son verme isteğini, yazılı bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içinde yerine getirmekle yükümlüdür.
……Satıcı, abone ücretinin geri kalan kısmını hiçbir kesinti yapmaksızın onbeş gün içinde iade etmekle yükümlüdür .” Demektedir. Bu hakkımı kullanıyorum.

2008 tarihli 5809 sayılı ELEKTRONİK HABERLEŞME KANUNU'nun 50 maddesine göre de “ Aboneler yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilir” denilmektedir. Ayrıca sözleşmemizin 7.2.1. maddesine göre “Abone, yazılı olarak bildirmek kaydıyla,iş bu sözleşmeyi her zaman feshetme hakkına sahiptir” şeklinde bir hüküm mevcuttur.

Subut Nedenler: sözleşme, faturalar, ödeme belgeleri, hatırlatma mektubu vs.tüm deliller

Sonuç ve talep: İş bu ihtar konusu “haksız, muzakere edilmemiş ” sözleşmeyi 4077 sayılı TKHK, EHK ve Sözleşmenin 7.2.1 maddesine dayanarak feshediyorum. Haksız faturaların da 3 gün içinde düzeltilmesini istiyorum. Aynı süre içinde fesih talebimi kabul etmediğiniz, haksız faturaları düzeltmediğiniz takdirde, başvuru yaptığım kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'nden sağladığım hukuksal destekle hakkınızda dava açacağımı ihtar ederim. (tarih koyun) ……/......../ 20..... İhtar eden : Adınız